خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری ویژه کاشان خبر داد؛

تشدید نظارت بر قیمت ها در آستانه عید نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۶۷۶

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان از طراحی پلتفرم هایی مشابه سایر نقاط کشور برای سفارش اینترنتی مایحتاج غذایی توسط مدیریت جهاد کشاورزی کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، مسعود خاندایی با بیان اینکه هیچ یک از اصناف شهرستان به خصوص صنوف  مواد خوراکی و غذایی اجازه گران فروشی و یا عرضه خارج از شبکه را ندارند تاکید کرد: تمامی صنوف ملزم به نصب اتیکت قیمت و ارائه فاکتور فروش برای خریداران بوده و شهروندان عدم انطباق فاکتور با قیمت های مصوب را گزارش دهند.   

وی افزود: طی چند روز  گذشته با همکاری نهادهای ناظر بر بازار ۴۸۲ مورد بازرسی از اصناف کاشان انجام شده و برای ۲۹ واحد صنفی متخلف در محل پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان بیشترین تخلفات را مربوط به صنف مواد غذایی و کمترین را مربوط به بخش دامپزشکی دانست و تاکید کرد:گشت های نظارت بر بازار با همکاری سازمان تعزیرات،اداره صنعت،معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف کاشان به منظور برخورد با گران فروشی اصناف تا پایان اسفند ماه فعال خواهند بود.

وی درخصوص تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به خصوص میوه ایام عید نیز ‌خاطر نشان کرد: پیش بینی های لازم در این خصوص اندیشیده شده و جای نگرانی وجود ندارد.

خاندایی مسئولیت تامین و تنظیم بازار شب عید شامل کالاهای اساسی نظیر میوه، قند و شکر، مرغ و گوشت و تخم مرغ بر عهده قرارگاه امنیت غذایی شهرستان را به ریاست مدیر جهادکشاورزی کاشان دانست.

 وی تصریح کرد: با توجه به نشست های مستمر و هفتگی این قرارگاه، پیش بینی می شود کمبودی در خصوص کالاهای اساسی در بازار مصرف نباشد و مردم همچنان می توانند از طریق سامانه رهتاب نیازهای مصرفی خوددر حوزه مواد غذایی و خوراکی مرتفع سازند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان از طراحی پلتفرم هایی مشابه سایر نقاط کشور برای سفارش اینترنتی مایحتاج غذایی توسط مدیریت جهاد کشاورزی کاشان خبر داد و گفت:از این به بعد مردم برای خرید کالاهای خوراکی نیازمند مراجعه حضوری نخواهندبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز