خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

مرغ مورد نیاز قزوین برای ماه رمضان تامین شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۱۴۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در زمینه توزیع مرغ گرم در ماه رمضان هم مشکلی وجود نخواهد داشت، مرغ منجمد نیز به میزان مورد نیاز ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا افلاطونی در جلشه نشست مشترک ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان که صبح امروز در استانداری برگزار شد، گفت: برای شب عید یک‌هزار و 500 تن میوه در استان توزیع شد و قزوین از نظر خروج و توزیع میوه رتبه نخست کشور کسب کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: در توزیع کالاهای اساسی هم با نظارت‌های صورت گرفته خللی در روند توزیع این کالاها صورت نگرفت.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان هم برای تامین کالاهای اساسی طرح ضیافت اجرا خواهد شد و برای آن توزیع بیش از 1400 تن برنج و هزار تن شکر درنظر گرفته شده است.

این مسئول بیان کرد: در مجموع در سال گذشته در زمینه مرغ، بازار آرامی داشتیم و با مشکل خاصی مواجه نبودیم.

افلاطونی بیان کرد: در حال حاضر در روز 60 تن تخم مرغ هم در سطح استان توزیع می‌شود که این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هوشمندسازی توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی از اهداف ما است که از شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه استفاده می‌شود و درحال حاضر هفت پلتفرم بومی و ملی در این راستا در استان فعال هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز