خبرگزاری کار ایران

در ۴ ماهه امسال؛

3600 نفر در تصادفات کرمانشاه کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۱۵۹

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از فوت 192 نفر در تصادفات چهار ماهه ابتدای سال در سطح استان خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت 3478 نفر در تصادفات استان مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سلیم خانی، در تشریح عملکرد پزشکی قانونی استان در چهار ماهه ابتدای سال گفت: طی این مدت 5711 نفر با ادعای نزاع مراجعه داشته اند که از این تعداد 4048 نفر مرد و 1663 نفر زن بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه 6375 نفر حدود 10 درصد کاهش داشته است.

خانی خاطرنشان کرد: طی این مدت همچنین 3478 نفر با ادعای تصادف مراجعه داشته اند که از این تعداد نیز 2358 نفر مرد و 1120 نفر زن هستند.

وی یادآور شد: آمار مراجعین تصادفات در چهار ماهه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 12 درصد افزایش داشته است.

این مسئول آمار فوتی های تصادفات را نیز طی این مدت 192 نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 148 نفر مرد و 44 نفر زن هستند.

وی افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 157 فوتی، 22 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه تعداد مصدومین حوادث کار استان را 215 نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 15 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده مصدومین حوادث کار مردان هستند که از این آمار 212 نفر را شامل می شوند.

خانی فوتی های حوادث کار استان را نیز یازده نفر اعلام و تصریح کرد: 10 نفر از این فوتی‌ها مرد هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد فوتی های ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن را در چهار ماهه ابتدای سال پنج نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد چهار نفر مرد و یک نفر زن بوده اند.

وی افزود: طی این مدت همچنین 15 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست داده اند که از این تعداد 12 نفر مرد و سه نفر زن بوده اند.

خانی تعداد فوتی های برق گرفتگی و سوختگی را نیز طی این مدت به ترتیب پنج و 16 نفر اعلام کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه از یک مورد غرق شدگی در رودخانه داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با هفت نفر فوتی کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز