خبرگزاری کار ایران

ساخت جاده کمربندی و کلانتری ١۴ از نیازهای ضروری نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۵۸۸

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: با توجه به اینکه نیشابور در مسیر جاده ای و تردد ماشین های سنگین قرار دارد ممکن است مشکلاتی را برای خودروهای سبک عبوری، اتوبوس های مسافربری و عابران پیاده ایجاد کند لذا ساخت جاده کمربندی بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده طی نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: تردد کامیون ها در این مسیر که چندین بار واژگونی کامیون های حامل سوخت را در پی داشته و ممکن است شاهد حوادث رانندگی، کشته و زخمی شدن شهروندان باشیم از این رو نیاز است که ساخت جاده کمربندی در دستور کار قرار گیرد همچنین باتوجه به گستره جمعیتی و تعداد بالای روستاها، ساخت کلانتری ١۴ در شهرستان ضروری است. 

وی با اعلام اینکه در سال جاری ۴ فقره قتل در نیشابور رخ داده  و یک فقره قتل رخ داده از سال گذشته کشف شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه وقوع قتل سال ١۴٠٠ نسبت به سال ١٣٩٩ شهرستان شاهد ۴۰ درصد کاهش بوده و تا کنون هیچ قتلی نداشتیم که در نیشابور به وقوع پیوسته باشد و مبهم و کشف نشده باقی مانده باشد.

سرهنگ حسینعلی زاده اعلام کرد: در بخش سرقت های اصلی شهرستان ٢۴ درصد و از ابتدای سال جاری ۶ درصد کاهش داشته است و در خصوص سرقت های خرد نسبت به سال گذشته ١۴ درصد افزایش داشته همچنین در خصوص کشفیات مواد مخدر سال ١۴٠٠ نسبت به سال ١٣٩٩ شاهد افزایش ۵١ درصدی بوده ایم و از ابتدای سال جاری ۴۵ درصد کاهش یافته است. 

فرمانده انتظامی نیشابور با اعلام اینکه بیشترین آمار تصادفات که ٣۴ درصد است و در محور سبزوار به نیشابور و بالعکس رخ داده است، گفت: در بخش تصادفات برون شهری، ١٢ درصد جانباختگان ترافیکی کاهش داشته ایم و ۴۴ درصد فوتی ها متعلق به واژگونی خودروها بوده که ٩٠ درصد تصادفات را خودروهای ایرانی به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز