خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

نرخ البسه مدارس با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۷۸۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: نرخ البسه مدارس با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم تعیین خواهد شد.

به گزارش ایلنا از همدان، محمود نقوی اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون چندین جلسه کارگروه البسه مدارس برگزار شده است که از مهمترین مصوبات آن می توان به تعیین نرخ البسه مدارس با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد.

وی ضمن تأکید بر الزام واحدهای تولیدی و مدیران مدارس به رعایت تولید و عرضه البسه مدارس مطابق با حجاب و عفاف اسلامی، افزود: واحدهای تولیدی و مدیران مدارس موظف به رعایت تولید و عرضه البسه مدارس مطابق با حجاب و عفاف اسلامی و همچنین شرایط مقرر در بند ۱۲ آیین نامه اجرایی مدارس مطابق با فصل ۵ آیین نامه هستند.

نقوی از مهمترین فواید استفاده از لباس فرم دانش آموزان را کاهش فاصله طبقاتی دانش‌آموزان، افزایش تمرکز و یادگیری دروس، افزایش اعتماد به نفس، کاهش خشونت و تمسخر در فضای مدرسه، بهبود نظم و انضباط، افزایش تمرکز معلم در هنگام تدریس و افزایش حس همدلی و همکاری در دانش‌آموزان عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ضمن تأکید بر رعایت دقیق نرخ نامه البسه مدارس و جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی تحت عناوین مختلف به اولیاء دانش آموزان، گفت: افزودن و یا دریافت هر مبلغی مازاد بر نرخ اعلام شده تحت عناوینی چون نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم، به هیچ وجه مجاز نیست.

وی در پایان بیان کرد: به جهت رفاه حال خانواده ها و عدم تحمیل هزینه های اضافی، طرح، رنگ و نوع لباس فرم دانش آموزان تا سه سال بدون تغییر خواهد بود همچنین دانش آموزان می توانند از لباس های سالم و قابل استفاده سال های قبل نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز