خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش همدان در لرستان:

برای آموزش و پرورش لرستان با حضور کریمی فر، افق روشنی قابل ترسیم است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۶۵

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: با حضور شخصیت اندیشمند ی چون دکتر کریمی فر در راس آموزش و پرورش استان لرستان باید به آینده ی روشن دستگاه تعلیم و تربیت لرستان امیدوار بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: با حضور شخصیت اندیشمند ی چون دکتر کریمی فر در راس آموزش و پرورش استان لرستان باید به آیندهٔ روشن دستگاه تعلیم و تربیت لرستان امیدوار بود.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، «عبدالرضا فولادوندراد» در سفری که به خرم‌آباد داشت و در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش این استان افزود‌: آموزش و پرورش زمینه‌ساز رشد فکری و اخلاقی انسان‌های یک جامعه پویا است و اگر بخواهیم عزت وکرامت داشته باشیم ‌ هیچ راهی نداریم جز اینکه از علوم تجربی، تکنولوژی و دستاوردهای مثبت تمدن بشری استفاده کنیم‌.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم نظام آموزش و پرورش کشور تربیت انسان‌های «خودباور» است و برای رسیدن به جامعه‌ای ایده‌آل، پیشرفته و پویا که در آن انسان‌ها صاحب حق و حرمت باشند، نیازمند تشکیلات نو، معلمان نواندیش و دانش‌آموزان نو‌پرداز هستیم و باید تلاش کنیم تا در چارچوب سیاست‌های نظام و دولت گام برداریم‌.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد‌: با حضور شخصیت اندیشمند و فرهیخته‌ای چون دکتر کریمی‌فر در راس آموزش و پرورش استان لرستان باید به آیندهٔ روشن دستگاه تعلیم و تربیت لرستان امیدوار بود‌.

عبدالرضا فولادوندراد - مدیرکل آموزش و پرورش همدان - یافته فولادوندراد ابراز امیدواری کرد‌: آموزش و پرورش با اجرای سیاست‌های چهارگانه مقام عالی وزارت و هم‌فکری و مشارکت معلمان و دانش‌آموزان مسیر رشد و شکوفایی را با سرعت بیشتری طی کند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم در این دیدار گفت‌: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیروی آگاه، کارآمد و متعهد برای کشور است.

«گودرز کریمی‌فر» افزود: آموزش و پرورش می‌تواند موجب شکوفایی سایر بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود و این استعداد و توانایی تنها با تقویت آموزش و پرورش ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد‌: با مطالعه در سرنوشت و سیر صعودی کشورهای پیشرفته متوجه نقش مهم آموزش و پرورش در ارتقا و به فعلیت رسیدن استعداد سایر بخش‌های این کشور‌ها می‌شویم.

قابل ذکر است عبدالرضا فولادوندراد متولد ۱۳۴۸‌ در الشتر لرستان، دانش‌آموخته کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد در رشته تاریخ و دانشجوی دورهٔ دکترای همین رشته است‌. وی جانباز جنگ تحمیلی و از رزمندگان دوران دفاع مقدس و جزء خانواده معظم شهداست که از ۱۲ آذرماه امسال به جای «عباس حسنی‌محتشم» به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز