خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان:

دو قزوینی در اثر غرق شدن جان خود را از دست دادند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۶۵۸

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در دو روز گذشته دو نفر از هم استانی‌ها به دلیل بی احتیاطی در رودخانه و استخر کشاورزی غرق شده و جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سهیل سلطانی با اشاره به حادثه غرق شدگی در استان گفت: تماسی که عصر دیروز با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین گرفته شد از غرق شدن جوانی تقریبا ۳۵ ساله به دنبال سقوط در رودخانه زیاران روستای خوزنان خبر می‌داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: به دلیل شرایط رودخانه و مسیر عبور آب از دیروز تلاش نیروهای امدادی جهت پیدا کردن متوفی بی نتیجه بوده و تلاش‌ها جهت پیدا کردن او ادامه دارد.

وی عنوان کرد: ماموریت دوم هم به آقایی ۲۰ ساله که به دنبال شنا در استخر کشاورزی در روستای اک دچار غرق شدگی شده است، اختصاص داشت.

این مسئول ادامه داد: بلافاصله آمبولانس پایگاه اسفرورین به محل حادثه اعزام شد و پس از رسیدن به محل حادثه، مشاهده شد که بیمار فاقد علائم حیاتی است که به علت شرایط حاد و خاص کارشناسان اورژانس شروع به عملیات احیا قلبی ریوی کردند.

وی بیان کرد: بیمار دچار ایست قلبی به دنبال غرق شدگی و بدون علائم حیاتی بود که بلافاصله عملیات احیا(cpr) پیشرفته توسط کارشناسان پایگاه اسفرورین ادامه پیدا کرد که در نهایت عملیات احیا موفقیت آمیز نبود و متاسفانه بیمار فوت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز