خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اعلام کرد؛

هشدار افزایش مصرف برق در روزهای آتی / اخطار به ۸۰ دستگاه پرمصرف

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۲۶

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نسبت به افزایش مصرف برق طی امروز (۲۲ مرداد) و روزهای آتی در کرمانشاه هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد مرادی با اشاره به روزهای گرم پیش رو در کشور و احتمال افزایش مصرف برق، اظهار کرد: در کرمانشاه نیز این احتمال وجود دارد که با افزایش مصرف و ثبت پیک جدید مواجه شویم.

وی از همه مشترکین خواست، امروز و روزهای آینده مدیریت مصرف برق را خصوصا در ساعت اوج بار یعنی از ساعت یازده تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ حتما مد نظر قرار دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به ثبت پیک ۸۱۴ مگاواتی از ابتدای تابستان امسال که در ۲۶ تیرماه رقم خورد، تاکید کرد: همچنان تا پایان روزهای گرم پیش رو احتمال ثبت پیک جدید وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تابستان امسال را تاکنون بدون خاموشی برنامه‌ریزی شده در بخش خانگی پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: برای پایدار ماندن شبکه برق تا پایان فصل گرما به همکاری مشترکین نیاز داریم.

مرادی  قرار دادن کولرهای آبی روی دور کند، تنظیم دمای کولر گازی بین ۲۴ تا ۲۶ درجه و عدم استفاده از وسایل پرمصرف مانند لباسشویی و اتو در ساعت اوج بار را از جمله مواردی دانست که با رعایت آنها می‌توان مصرف برق را در ساعات اوج مصرف مدیریت کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از اقداماتی که برای پایدار ماندن شبکه برق بخش انجام شده نیز یاد کرد و ادامه داد: در نظر گرفتن مشوق‌هایی برای مشترکین بخش صنعت و کشاورزی، تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه‌ها و ... از جمله این راهکارها بود.

مرادی از رصد مستمر مصرف برق دستگاه‌ها نیز یاد کرد و ادامه داد: تاکنون به بیش از ۸۰ دستگاه در سطح استان اخطار دادیم و برق ۵۰ دستگاه پرمصرف نیز قطع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز