خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۴۵ کیلوگرم موادغذایی فاسد در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۲۸۶

مسئول بهداست محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از پلمپ هشت واحد صنفی و کشف و معدوم شدن ۱۴۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شهر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هاشم یوسفی با اعلام این خبر گفت: طی روز گذشته ۸۵ واحدصنفی شامل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، سوپرمارکت ها و آرایشگاه‌های بانوان و مردانه و استخر های شنا مورد بازدید کارشناسان بهداشت و محیط قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این بازرسی ها ۱۴۵ کیلوگرم موادغذایی تاریخ گذشته شامل روغن سرخ کردنی، پنیرمحلی و انواع کنسروها کشف و توقیف و معدوم شد.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین اشاره کرد: باتوجه به اخطار تعطیلی ۴۸ ساعته به ۱۰ واحدصنفی در روز سوم مردادماه  سال جاری برای رعایت نکات بهداشتی، سه تیم از کارشناسان بهداشت محیط این مرکز به مکان‌های فوق مراجعه کردند که هشت واحدصنفی به علت رعایت نکردن موارد  بهداشتی پلمب شد.

وی با بیان اینکه نظارت بر رعایت بهداشت در واحدهای صنفی با جدیت و بدون اغماض دنبال و پیگیری می شود، ادامه داد: امکانی که پلمپ شدند، شامل۲ واحد صنفی نانوایی، سه واحد صنفی آرایشگاه بانوان، یک واحدصنفی رستوران، یک واحدصنفی خواربار و یک واحدصنفی اغذیه فروشی بود.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در ادامه گفت: برای سه واحد صنفی هم با توجه به رفع نواقص بهداشتی ابلاغ شده، فک پلمپ صادر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز