خبرگزاری کار ایران

پلمب ۲۲ واحد صنفی متخلف در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۱۳۱

کارشناس واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: ۲۲ واحد صنفی، به دلیل بی توجهی به دستورالعمل های پیشگیری از ویروس کرونا، پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدتقی سلیمانی اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط مرکز شهید بلندیان قزوین برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، گزارش ها و شکایت های مردم را در این زمینه به صورت شبانه روزی بررسی می کنند و ضمن پاسخگویی به  ۵۰۰شکایت، نسبت به پلمپ ۲۲ واحد صنفی دارای تخلف بهداشتی اقدام کردند.

کارشناس واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان با بیان اینکه به ۱۰۰ درصد گزارش ها و شکایت های مردم، رسیدگی شده ؛ افزود: بیشترین شکایت‌ها از رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در اصناف، رعایت نکردن بهداشت مواد غذایی و بی توجهی صاحبان اصناف به اجرای فاصله گذاری اجتماعی بود.

 سلیمانی، با اشاره به اینکه حوزه سلامت به طور شبانه روزی، آماده دریافت شکایت‌های مردم در زمینه موضوعات مختلف بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای، مانند: تخلفات بهداشتی دیده شده در مکان های عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی است؛ گفت: مردم می‌توانند از طریق سامانه  ۱۹۰ بهداشت، شکایت های بهداشتی خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز