خبرگزاری کار ایران

در راستای مقابله با ویروس کرونا صورت می گیرد؛

اجرای طرح هر صنف یک پایگاه سلامت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۰۵

طرح هر صنف، یک پایگاه سلامت، با هدف افزایش آگاهی اصناف و مردم، توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، در نشست هماهنگی اجرای گام دوم مبارزه با کووید 19 گفت: با فاصله گذاری هوشمند و اجتماعی، طرح هر صنف، یک پایگاه سلامت، با هدف افزایش آگاهی اصناف و مردم، توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان قزوین و با همکاری دانشجویان رشته‌های بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت قزوین اجرا می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان یادآور شد: این امر در گام دوم مبارزه با کووید 19 با بازگشایی بیشتر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شدیدتر شدن بازرسی کلیه صنوف فعال، لازم است انجام شود.

مهرعلیان ادامه داد: با پیش بینی موج دوم این بیماری در فصل پاییز و کشف واکسن و داروی مناسب، به ناچار، فعالان اقتصادی، به صورت عادی، فعالیت های خود را ادامه خواهند داد که این موضوع، نگرانی های حوزه سلامت را در این شرایط، دو چندان کرده است.

 رزاق محمودی، رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم در این جلسه اظهار کرد: بسیار خوشایند است که دید علمی و کمک از اساتید فن و اعضای هیأت علمی در پیشگیری از بیماری کرونا مد نظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با اجرای طرح هر صنف، یک پایگاه سلامت و ارتقای آموزش و افزایش سواد سلامت مردم، گامی مهم در زمینه پیشگیری برداشته خواهد شد و البته فرهنگ های متفاوت در صنوف، سختی کار را دو چندان خواهد کرد.

این نشست با حضور حمزه علی جمالی، مدیرگروه بهداشت محیط و عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت، احمد نیک پی عضو هیئت علمی گروه بهداشت حرفه ای، حاتم سروری مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، علیرضا مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین و کارشناسان ستاد این مرکز برگزار شد و در پایان، شرکت کنندگان، نظرات و پیشنهادات خود را  در زمینه اجرای هر چه بهتر این طرح اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز