خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان عنوان کرد؛

فعالیت کارگروه اقتصادی ورزش قزوین برای تقویت ورزش کارگری

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۳۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: کارگروه اقتصادی ورزش استان در راستای تقویت ورزش قهرمانی جامعه کار و تولید استان راه اندازی شده و موضوعات مرتبط با ورزش کارگران در آن پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عین الله کاورز ترک در گردهمایی فعالان فرهنگی، تجتماعی و ورزشی استان که با حضور معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: ورزش قهرمانی و همگانی باید در کنار هم مورد توجه قرار گیرد و نیاز داریم این ورزش در جامعه کارگری استان تقویت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: تقویت ورزش علاوه بر تاثیراتی که در بعد سلامت دارد به ارتقای بهره‌وری تولید هم کمک می‌کند؛ البته نیاز دارزیم نگاه استانی در حوزه ورزش کارگری اصلاح شود و این موضوع مختص اداره کار نیست.

وی عنوان کرد: شاخص‌های ورزشی در بین نوجوانان، کارگران و مدیران استانوضعیت مناسبی ندارد و نیاز داریم برای تضمین سلامت هزینه در این حوزه را یکی از اولویت‌ها قرار دهیم.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر در حوزه ورزش همگانی آموزش‌های لازم صورت نگرفته و افراد نسبت به نوع ورزش کردن آگاهی لازم را ندارند.

کشاورز ترک گفت: نیاز داریم به میزانی که به حوزه سلامت و بهداشت و درمان توجه می‌شود حوزه ورزش هم مکورد توجه قرار گیرد؛ چرا که از نقش پیشگیرانه در بسیاری از بیماری‌ها برخوردار است و لازم است طرح جامع ورزش هم در کنار طرح جامع سلامت داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز