خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:

تجلیل از یک واحد تولیدی شهرک صنعتی البرز در جشنواره امتنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۰۰۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، از یک شرکت تولیدی در زمینه تولید انواع چسب با ۸۰۰ کارگر در شهرک صنعتی البرز به عنوان واحد نمونه استانی و ملی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، رضا گروسی گفت: برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید موجب ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تشویق کارگران و کارفرمایان به خلاقیت و نوآوری در بخش خدمات، صنعت و کشاورزی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید هر ساله به استناد ماده ۱۹۵ قانون کار به منظور ارج نهادن به اندیشه‌ها،  تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر و همچنین ترویج و ارتقای هرچه بیشتر فرهنگ کار، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران و کارفرمایان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشنواره در فرآیند یک ساله و با ثبت نام از کارگران، کارگروه‌های کاری و واحدهای برتر در سه زمینه خدمات، صنعت و کشاورزی آغاز می‌شود و با انجام داوری در سطح استانی و ملی و تعیین نمونه‌های استانی و ملی و تجلیل از آن‌ها خاتمه می‌یابد.

این مسئول بیان کرد: در سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، از یک شرکت تولیدی در زمینه تولید انواع چسب با ۸۰۰ کارگر در شهرک صنعتی البرز به عنوان واحد نمونه استانی و ملی تجلیل شد که به دلیل محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا برنامه تجلیل از آن با حضور در محل شرکت صورت گرفت.

گروسی گفت: امیدواریم با برگزاری جشنواره‌های امتنان، گام‌های بلندی را برای ارتقای فرهنگ کار و ایجاد خلاقیت و نوآوری در میان کارگران و کارفرمایان استان برداریم و شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی صنعت و تولید استان در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز