خبرگزاری کار ایران

دهم تیر آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره کارآفرینان برتر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۱۶۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از روز گذشته آغاز به کار کرده و علاقمندان برای شرکت در آن تا دهم تیرماه فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا گروسی با اشاره به جنشنواره کارآفرینان برتر  در استان گفت: چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از روز گذشته آغاز به کار کرده و علاقمندان برای شرکت در آن تا دهم تیرماه فرصت داشته و می‌توانند به  karafarinanebartar.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه  داد: در این جشنواره کارآفرینان برتر استان در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات انتخاب شده و پس از آن با داشتن شرایط لازم به جشنواره ملی معرفی می‌شوند.

وی ابراز کرد: سال گذشته سه هزار و 70 نفر در جشنواره ثبت نام کرده که 205 نفر در بخش استانی و 12 نفر در بخش ملی منتخب شدند.

رئیس دبیرخانه جشنواره کارآفرینی استان قزوین افزود: تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمصم سازی کشور، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و معرفی برترین‌ها به‌عنوان الگو به آحاد جامعه بویژه جوانان، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و تشویق حامیان کار آفرینی به مشارکت و سرمایه گذاری از جمله اهداف این جشنواره است.

وی عنوان کرد: استان کشور از ظرفیت‌هایی بالایی برخوردار بوده و از این رو هر ساله تعدادی از کارآفرینان استان در سطح ملی نیز موفق به کسب عنوان منتخب می‌شوند و لازم است با توجه به شرایط اقتصادی جامعه از این قشر حمایت شود تا به رونق و توسعه تولید برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز