خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

معرفی جاذبه‌های گردشگری قزوین در محورهای مواصلاتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۰۹۷

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی استان قزوین از طراحی و نصب بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های گردشگری در محورهای مواصلاتی قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی گفت: طراحی و نصب پنج بیلبورد معرفی جاذبه‌های گردشگری در محورهای مواصلاتی با هدف معرفی و آشنایی بیشتر مسافران عبوری با ظرفیت‌های استان و براساس یک طرح گردشگری ثابت در تعامل با اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با حمایت‌های وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی و استاندار قزوین محقق شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی استان قزوین با بیان اینکه اجرای این طرح می‌تواند نقش موثری در تحقق هدف تبدیل استان از مسیر به مقصد گردشگری داشته باشد، افزود: در تمام این بیلبوردها یک طرح ثابت با تصویر یکی از آثار شاخص تاریخی قزوین که در شرف ثبت جهانی قرار دارد، همراه با لوگوی وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اطلاعاتی نظیر آدرس سایت و پیج رسمی اینستاگرام اداره‌کل و فرکانس رادیویی استان  به‌نمایش درآمده است.

وی با اشاره به محل قرارگیری بیلبوردها خاطرنشان کرد: در این طرح دو بیلبورد در محور تهران، دو بیلبورد در محور زنجان و یک بیلبورد در محور رشت انتخاب شده که امیدواریم بتوانیم با ادامه این طرح فضاهای بیشتری را در محورهای اصلی و بزرگراهی به معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان اختصاص داده و منشاء خدمات بیشتری در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز