خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

ثبت بیش از 600 هزار تردد روزانه در محورهای مواصلاتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۰۳۰

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در حال حاضر روزانه حداقل بیش از دو هزار دستگاه اتوبوس و بیش از 600 تا 700 هزار خودوری سبک در محورهای مواصلاتی استان تردد دارند و این حجم تردد به برنامه ریزی دقیق و منسجم نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی در رزمایش طرح زمستانی که صبح امروز با حضور نیروهای امدادی، انتظامی و خدمات رسان در قرارگاه پلیس راه استان برگزار شد، پس از تبریک هفته بسیج گفت: بارش‌ها ترافیک را تحت تاثیر قرار می‌دهد و لازم است اقدامات پیشگیرانه برای زمستان تشدید شود و شبانه روزی باشد؛ البته این اقدامات به این فصل محدود نمی‌شود و در تمام طول سال اجرا می‌شود.  

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: با توجه به جاده‌های استان و دارا بودن بیش از 22 کیلومتر آزادراه‌ و و حدود 6 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی تحت پوشش استان و حجم سنگین ترددها، لازم است تمام دستگاه‌ها وظیفه خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: در استان قزوین طی شش سال گذشته  با توجه به اقدامات خوبی که انجام شده آمارهای سوانح جاده‌ای کاهش پیدا کرده و حدود 165 نفر است؛ اما از نظر من این وضعیت هنوز مطلوب نیست و کاهش آن نیازمند اقدامات زیربنایی است.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین بیان کرد: طرح رزمایش زمستانه از امروز آغاز شده و تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز طرح تعطیلات نوروزی آغاز خواهد شد.

ابراهیمی گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته و بهبود وضعیت کرونا، کاهش ممنوعیت ترددها احتمال دارد و با تحقق آن، ترددها افزایش پیدا خواهد کرد که نیازمند اقدامات مضاعف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز