خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی گیلان خبر داد؛

حریق در ۴ هکتار از اراضی جنگلی استان گیلان/ علت حادثه عوامل انسانی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۷۳۴

فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی گیلان با اشاره به وقوع حریق در ۴ هکتار از اراضی جنگلی این استان گفت: علت شروع آتش سوزی ها اغلب عوامل انسانی بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد قربانی لرد با اشاره به اینکه آتش سوزی در ۴ هکتار از مناطق جنگلی استان گیلان، اظهار کرد: این آتش سوزی‌ها در مناطق جنگلی شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار، رضوانشهر و لنگرود رخ داد.

وی ادامه داد: به همت مأموران یگان حفاظت، آتش نشانی، نیروهای مردمی، سپاه، بسیج، هلال احمر، نیروی انتظامی و همیاران طبیعت به سرعت مهار شد.

سرهنگ قربانی لرد با اشاره به وقوع بیشترین حریق در مناطق جنگلی دست کاشت و درختان سوزنی برگ در این ۵ شهرستان، افزود: بر اثر این حریق‌ها ۳۵۰ هکتار از مناطق جنگلی در اسکده لاکان رشت، ۲۰ هزار مترمربع در زمیدان لاهیجان، ۱۵ هزار مترمربع در نقله بر رودبار، ۷ هزار مترمربع در رودبارسرای بالا در رضوانشهر و هزار مترمربع در حسین آباد چاف و چمخاله لنگرود دچار خسارت شد.

وی علت شروع آتش سوزی در بیشتر این حریق‌ها را عامل انسانی و بی احتیاطی عنوان کرد و گفت: علت دقیق آتش سوزی‌ها و میزان خسارت در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز