خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

نگاه حزبی و جناحی در مقابله با فساد جایگاهی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۳۴۹

استاندار قزوین گفت: در اجرای عدالت و مقابله با فساد نباید نگاه حزبی و جناحی وجود داشته باشد و در هرجایی که به عدالت خدشه وارد شد، باید ورود کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در دیدار با شورای مرکزی سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت استان قزوین اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای مقابله با فساد و زمینه سازی برای برقراری عدالت و رسیدن به آرمان‌ها در وهله نخست انتخاب افراد مبتنی بر تعهد، تخصص و دلسوزی است.

استاندار قزوین عنوان کرد: مجموعه مدیریتی استان تلاش می‌کند که با انتصاب افراد دلسوز، متعهد، متخصص و با دانش از هرگونه فساد در استان پیشگیری کند.

وی با اشاره به اقدامات استان در روند شفافیت تصمیمات، اضافه کرد: تمامی مصوبات کمیسیون ماده ۵ که یکی از پرمسئله‌ترین کمیسیون‌های کشور به حساب می‌آید به صورت شفاف در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: در حوزه پیشگیری و مقابله با فساد یک سری اقدامات در دستور کار استان قرار دارد که بخش عمده آن به تعاملات دستگاه‌های نظارتی بر می‌گردد و سعی می‌شود این دستگاه‌ها به جای موازی کاری و ورود سطحی به موضوعات ورود عمقی‌تری داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز