خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری خبر داد:

تشکیل خانه روابط عمومی‌ در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۲۴۴

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین از تشکیل و راه‌اندازی خانه روابط عمومی‌های استان قزوین به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات این اقشار خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیدحسین بی‌نیاز در جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان قزوین اظهار کرد: همه شرایط و تمهیدات لازم برای تشکیل این خانه باید تا قبل از فرارسیدن تابستان امسال اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین امسال پیش رو قرار دارد و خانه روابط عمومی می‌تواند تسهیل‌گر این فرآیند مهم باشد.

بی‌نیاز روابط عمومی هوشمند، انسان سالم و جامعه سالم را به عنوان شعار هفته روابط عمومی در سال جاری عنوان کرد و افزود: با توجه به اقدامات فشرده و چشمگیر مدیران روابط عمومی از زمستان سال گذشته تاکنون لازم است که تقدیر قابل توجهی از این اقشار صورت پذیرد.

این مسئول به تولید ۹ هزار فرآورده خبری در ایام کرونا با همکاری روابط عمومی‌های استان پرداخت و تاکید کرد: زحمات اطلاع رسانی و اقدامات مدیران روابط عمومی در مقابله با بیماری کرونا بسیار چشمگیر و بارز بود و این تلاش ها در قزوین بیشتر از استان‌های دیگر ارزیابی شده است.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری تصریح کرد: شورای مرکزی روابط عمومی از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان قزوین شروع به کار کرد و با تشکیل نشست‌ها و اتاق فکر توانست تقسیم وظایف بسیار خوبی در راستای اطلاع‌رسانی انجام دهد.

وی با بیان اینکه بی‌مهری‌های فراوانی نسبت به روابط عمومی اعمال می‌شود، گفت: متاسفانه همه تصور می‌کنند که تمام شاکله کار یک روابط عمومی بله چشم گویی به رییس سازمان و انتشار اخبار است، درحالی که اگر اعتماد لازم به این جامعه ایجاد شود، این کارشناسان می‌توانند در حد مشاوران زبده در یک سازمان ظاهر شوند.

بی‌نیاز خاطرنشان کرد: بازگشت جایگاه معنوی و علمی روابط عمومی‌ها در جامعه از دیگر ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه این افراد با وجود فعالیت‌های فراوان کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند و گاها نادیده گرفته می‌شوند.

این مسئول یادآور شد: برای تقدیر و تشکر از خبرنگارانی که در ایام شیوع ویروس کرونا با روابط عمومی‌ها همکاری کردند جشنواره برگزار شده و از زحمات آنان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز