خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد:

واگذاری ۴۰ کیلومتر احداث باند دوم سربند- مشکین‌شهر به پیمانکار

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۳۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : پروژه احداث باند دوم سربند- مشکین شهر بطول ۴۰ کیلومتر جهت اجرا به پیمانکار واگذار شده است.

به گزارش ایلنا، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: پروژه احداث باند دوم سربند- مشکین شهر به طول ۴۰ کیلومتر جهت اجرا به پیمانکار واگذار شده و در حال حاضر با استفاده از ۱۱۵ دستگاه ماشین آلات مشغول اجرای عملیات راهسازی می باشد و در محدوده ۲۰ کیلومتر ابتدای مسیر، در مجموع ۴۰ دستگاه ابینه فنی شامل( پل و آبرو) قرار دارد که ۳۵ دستگاه از آن تکمیل شده و مابقی در دست اجرا است.

وی گفت: در طول ۱۹.۵ کیلومتر از کل مسیر عملیات خاکبرداری، خاکریزی و زیرسازی به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر از مسیر در مرحله تکمیل عملیات روسازی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در ۲.۵ کیلومتر از مسیر همچنان موانع تاسیساتی شامل تیر برق و فیبر نوری قرار دارد که در دست پیگیری برای رفع موانع و جابجایی تاسیسات می باشد و به محض جابجایی ، ادامه عملیات در محدوده مورد نظر آغاز خواهد شد.

حیدری به کل کارکرد پیمانکار پروژه تاکنون به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان و مطالبات بالای ۶۰ میلیارد تومان پیمانکار اشاره کرد و افزود: بمنظور تسریع در تکمیل و بهره برداری از مسیر، یک واحد کارخانه تولید آسفالت در محدوده پروژه تاسیس و با استقرار کامل تجهیزات توسط پیمانکار پروژه طبق برنامه از اواخر خرداد ماه عملیات اجرای روکش آسفالت آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز