خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد؛

تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیر / تکمیل پروژه محور کریق- آرموداق در سالجاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۱۸۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تأمین زمین لازم برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، محبوب حیدری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نیر با اعلام این خبر افزود: تأمین زمین لازم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر فراهم شده و انتظار می رود متقاضیان مسکن در شهرستان نیر با پرداخت بموقع آورده از این خدمت بهره‌مند شوند.

وی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن که در سال گذشته آغاز شده بود و با توجه به پیگیری‌های این اداره کل از وزارت راه و شهرسازی، سهمیه ای درخصوص این طرح( اقدام ملی) در نظر گرفته شد و نسبت به ثبت نام اولیه و بررسی و دیگر ارزیابی ها اقدام گردید و با تامین زمینی به مساحت 3 هزار و 200 مترمربع جهت احداث 60 واحد مسکونی به بنیاد مسکن تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه تاکنون بنیاد مسکن شهرستان اقدام به خاکبرداری مکان و آماده سازی جهت اجرای فونداسیون احداث ۶۰ واحدی مذکور اقدام کرده است.

حیدری خواستار حمایت مردمی در احداث و رونق این طرح در شهرستان نیر شد و ادامه داد: با توجه به درخواست و مطالبات مردمی زمین لازم برای طرح نهضت ملی مسکن نیز در این شهرستان فراهم شده است.

وی در پایان از اقدامات سازنده راه و شهرسازی در پروژه محورکریق- آرموداق و همچنین اتمام این پروژه مهم شهرستان در ماه‌های آتی امسال خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز