خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

ثبت نام 85 هزار قزوینی در طرح جهش تولید مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۸۰۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از ثبت نام 85 هزار قزوینی در طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیدعلی هاشمی با اعلام این خبر گفت: فرآیند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در استان به طور جدی در دست اقدام و پیگیری بوده و کارهای خوبی نیز در این زمینه به عمل آمده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تاکید کرد: هرچند تاکنون ۸۵ هزار متقاضی در سامانه این طرح ثبت نام کرده‌اند اما با توجه به اینکه پالایش ثبت نام شدگان همچنان ادامه دارد، به نظر می‌رسد با ادامه کار تعداد متقاضیان واجد شرایط نیز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه تامین مسکن از اولویت‌های مهم دولت و وزارت راه و شهرسازی بوده و در این استان نیز احداث واحدهای مسکونی برای متقاضیان واجد شرایط در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در همین راستا، برنامه ریزی برای احداث هشت هزار واحد مسکونی در ناحیه منفصل شهری مهرگان و هفت هزار واحد مسکونی در سایر شهرهای استان در حال انجام است. 

این مسئول ادامه داد: از فاز نخست تا پنجم طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین ۳۵ هزار متقاضی ثبت نام و پالایش شده‌اند که در نهایت نیز ۶ هزار متقاضی تایید نهایی و از این تعداد نیز عملیات احداث برای سه هزار و ۶۶۸ متقاضی آغاز شده است.

وی بیان کرد: تخصیص زمین برای یک هزار متقاضی قزوینی واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام و عقد قرارداد با پیمانکار جهت اجرای پروژه نیز هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: عملیات اجرایی احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در استان توسط ۲ کارگزار بنیاد مسکن با یک هزار و ۳۵ واحد به همراه ستاد اجرایی فرمان امام  (ره) با یک هزار و ۲۸۲ واحد مسکونی در ناحیه شهری مهرگان و ۶۷۹ واحد در شهرهای دیگر استان قزوین آغاز شده و پروژه‌های یاد شده نیز با ۱۵ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز