خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تجاری سازی صنایع دستی وزارت گردشگری:

مشکلات بیمه هنرمندان صنایع دستی رفع می‌شود/از فروشگاه های مجازی حمایت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۱۹۱

مدیرکل تجاری سازی صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی کشور گفت: دغدغه بیمه حوزه صنایع دستی و گردشگری در اولویت وزارت است و به زودی برای رسیدگی به آن اقدام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سیدحسین علوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه سراسری صنایع دستی یزد اظهار داشت: در موضوع بازاریابی و تجاری سازی این حوزه اقدامات اساسی انجام شده و آئین نامه‌هایی برای اخذ زودتر مجوز‌ها صادر می‌شود.

وی گفت: بخش‌های مغفولی در حوزه گردشگری و صنایع دستی داشته ایم که مورد توجه قرار نگرفته است و در این دوره با نظارت بر خانه‌های صنایع دستی و بازارچه‌ها و فروشگاه‌ها اقدام اساسی انجام می‌شود.

معاون بازاریابی و تجاری سازی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: قرار است بنای کار ما حمایت از فروشگاه‌های مجازی و بازاریابی‌های نوین و دانش بنیان باشد تا تحولی در فروش صنایع دستی و رونق آن صورت گیرد.

علوی با اشاره به اینکه تحول در نمایشگاه‌ها نیز با حمایت کامل دولت انجام می‌شود افزود: بعد از ضربه سهمگین کرونا به گردشگری و صنایع دستی برگزاری این نمایشگاه و حمایت از هنرمندان و فعالان این بخش زمینه رشد و پویایی این صنعت درآمد زا را به ارمغان می‌آورد.

سیدمصطفی فاطمی؛ مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی هم گفت: می‌توانیم با توسعه گردشگری بخشی از نیازهای جامعه صنایع دستی خصوصا بخش بازار را حل و فصل کنیم.

وی با تاکید بر لزوم رفع بخشی از مشکلات این حوزه با توسعه گردشگری افزود: این نمایشگاه، صرفا مربوط به صنایع دستی نیست و شاهد بازارسازی و بازاریابی، ایجاد حلقه‌های زنجیره صنایع دستی و همچنین تبادل فرهنگ و آداب و رسوم نقاط مختلف کشور هستیم.

مدیر کل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث، برگزاری رویدادها و برنامه های جانبی در نمایشگاه های صنایع دستی را فرصتی برای معرفی و توسعه گردشگری دانست و عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی منجر به جریان‌ سفر می‌شود و برای تکرار این مهم باید اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز