خبرگزاری کار ایران

در قالب طرح افزایش جمعیت؛

دبیرخانه طرح سامان خانواده یزد راه اندازی شد/دستگاه های اداری رصد می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۰۱۴

استاندار یزد با بیان اینکه مقوله افزایش جمعیت و تقویت بنیان خانواده باید به عنوان یک اولویت اساسی در رویکرد دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد گفت: دستگاه های اداری از سوی دبیرخانه سامان خانواده رصد می شوند.

به گزارش ایلنا از یزد، مهران فاطمی در نشست شورای اداری استان یزد که با موضع آغاز طرح سامان خانواده برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان موظفند ذیل این طرح و در موضوع سامان خانواده و افزایش جمعیت حرکت کنند و قصوری از مسئولیتی که در این زمینه بر عهده هر بخش قرار دارد، پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: بصورت ماهانه گزارشی اقدامات دستگاه ها توسط دبیرخانه طرح سامان خانواده استان باید مورد رصد قرار گیرد و همچنین همه هزینه های مرتبط با موضوع خانواده که در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد باید با تصویب کارگروه انجام  شود.

استاندار یزد گفت: طرح سامان خانواده، طرحی کارشناسی شده و دارای مدل عملیاتی و برخوردار از شاخص ها و استانداردهای لازم و حاصل مطالعه و هم اندیشی هشت ساله افراد نخبه و صاحب نظر در این حوزه است.

فاطمی ادامه داد: این طرح یکی از برنامه های ذیل محور فرهنگ و برنامه تحولی استان است که از اولویت ویژه برخوردار بوده و همه دستگاه های اداری موظف به حرکت در مسیر اجرای این برنامه ها و پیشبرد آنها به بهترین شکل ممکن هستند.

استاندار یزد عنوان کرد: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان عملکرد دستگاه ها در خصوص برنامه تحولی استان را بصورت سه ماهه ارزیابی خواهد کرد و در صورت مشاهده عملکرد نامطلوب از سوی هر دستگاهی در چارچوب وظایف تعریف شده به مدیر دستگاه کارت زرد داده می شود.

وی با بیان اینکه این اقدام به منزله تذکر و ارائه فرصت سه ماهه برای جبران عقب ماندگی ایجاد شده است اظهار داشت: در صورتی که دستگاهی در این فرصت عقب ماندگی را جبران نکند، متعاقب آن مدیر و معاونان آن دستگاه عزل می شوند و در این زمینه هیچ تعارفی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز