خبرگزاری کار ایران

سرپرست تعزیرات استان:

واحدهای صنفی و انبارهای قزوین زیر ذره بین تعزیرات قرار داردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۲۱۱

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: آمار تمام انبارها را داریم و تمامی این انبارها در استان رصد می‌شوند و در صورت کشف انبار احتکار، ضمن تشدید مجازات متخلف، کالاها در همان روز کشف به قیمت تولید در بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور بیان کرد: شعب تعزیرات حکومتی در سراسر استان تا رسیدن بازار به ثبات و آرامش کامل فعالیت شبانه روزی و همه جانبه  خواهند داشت.

سرپرست  تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: به متخلفان و گران‌فروشان هشدار داده می‌شود جریمه‌های تعزیراتی به میزان دست کم  پنج برابر افزایش داده شده و رئیسان شعب تعزیرات حکومتی در همان مرحله بازرسی و کشف تخلفاتی مانند احتکار، گرانفروشی، کم فروشی و امثال آن‌ها مجاز شده‌اند بلافاصله واحد متخلف را در محل پلمب و بنر اعلام تخلف واحد مذکور را بر سر درب آن نصب کنند.

وی عنوان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته در این مدت یک انبار از توابع تاکستان مقدار ۴ تن روغن و تقریبا ۴ تن ماکارونی احتکار شده به ارزش تقریبی یک‌صد میلیون تومان کشف شد که ضمن تشکیل پرونده تخلف، تمام کالاهای مورد گزارش به قیمت قبل توزیع شد.

این مسئول تاکید کرد: نانوایی‌هایی که تعطیلی خودسرانه دارند به قطع سهمیه،ت عطیل موقت و نصب پلاکارد محکوم می‌شوند.

وی اظهار کرد: طرح اصلاح یارنه‌ها با هدف کوتاه کردن دست رانت‌خواران و سودجویان از بازار  طراحی شده و مردم شریف استان به صحبت‌های فضای مجازی که مردم را تحریک به خرید‌های هجومی و احتکار خانگی می‌کنند توجه نکنند؛ چرا که هیچگونه کمبودی در کالاهای اساسی و تامین مایحتاج مردم نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز