خبرگزاری کار ایران

در فروردین ماه؛

967 پرونده تعزیراتی در قزوین بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۲۸۱

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در فرودین ماه به 967 فقره پرونده تخلفات صنفی رسیدگی شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: بخش کالا و خدمات با بیش از 840 مورد بیشترین فراوانی را در این پرونده‌ها داشته است.

سرپرست تعزیرات حکومتی  استان قزوین ادامه داد: از این تعداد 34 پرونده مربوط به حوزه بهداشت،دارو و درمان بوده و در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز 87 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: متخلفین مجموعا به پرداخت بیش از 41 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

این مسئول اشاره کرد: بیشترین تخلفات در حوزه کالا خدمات به عدم درج در حدود 31درصد پرونده‌ها بوده و پس از آن  گرانفروشی،کم فروشی، عدم صدور صورتحساب و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بوده است، در حوزه قاچاق نیز دخانیات، البسه و اقلام آرایشی بیشترین آمار رسیدگی‌ها را داشته‌اند.

وی اظهار کرد: طرح تحول تعزیرات حکومتی امسال با هدف مبارزه با گرانفروشی و احتکار و به منظور تشدید برخورد با تخلفات بخصوص در طرح ضیافت ماه مبارک با حضور فعال و میدانی در حال اجراست، در این طرح‌ها مراکز تولید توزیع و عرضه مورد بازدید و نظارت بر بازرسی‌ها قرار گرفته‌اند که از ثمرات آن ایجاد ثبات نسبی دربازار و تعدد کالاهای اساسی در بازار مصرف است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: از جمله ظرفیت‌های این طرح برخورد با تخلفات مشهود در محل جهت تسریع و فوریت برای رعایت حقوق عامه و شهروندان خواهد بود.

حسن پور از مردم تقاضا کرد هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۳۵تعزیرات و شماره تلفن 33660119 اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز