خبرگزاری کار ایران

اجرای پروژه آبرسانی به ۷۵۶ روستای گیلان توسط بسیج سازندگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۸۸

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: کار آبرسانی به ۷۵۶ روستای استان گیلان طی سه سال آغاز شده و ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی با اشاره به ساخت ۲ هزار واحد مسکونی مددجویان در گیلان گفت: در فاز سوم این طرح، ساخت ۵۰۰ مسکن مددجویی را در استان آغاز کردیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان افزود: با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کار آبرسانی به ۷۵۶ روستای استان گیلان طی سه سال را آغاز کردیم و این کار در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی آتش به اختیار هستند تصریح کرد: این گروه‌ها برای خود مأموریت تعریف می‌کنند و هیچ دستورالعملی برای اجرا به آنها نمی دهیم‌.

ابراهیمی با اشاره به ایجاد بیش از ۶ هزار و ۳۴۵ فرصت شغلی در استان توسط بسیج سازندگی، بیان کرد: اصل کار ما در حوزه روستا بوده و در مقابل مهاجرت به شهر ورود کردیم تا جوانان تحصیل کرده در روستاها بدانند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ادامه داد: امسال برای اولین بار در تبصره ۱۶ سهم گرفته و به اشتغال بیش از ۸۲۲ نفر کمک کردیم.

وی با اشاره به اجرای طرح همگام با کشاورز توسط بسیج سازندگی و بسیج مهندسین کشاورزی، گفت: با اجرای این طرح ۲۰ درصد افزایش تولید محصول داشتیم و امیدواریم با ادامه اجرای آن به خودکفایی در تولید برنج برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز