خبرگزاری کار ایران

در فروردین‌ ماه سالجاری؛

بیش از یک میلیون تردد در استان اردبیل ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۹۳۱

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: ماه گذشته یک میلیون و 370 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل - پارس آباد با اعلام این خبر افزود: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته که یک میلیون 187 هزار تردد بود 15 درصد افزایش را نشان می‌دهد. محورهای اردبیل- آستارا، اردبیل- نیر، اردبیل-مغان و برعکس را دارای بیشترین تردد بوده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه 7 درصد از کل تردد ها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است تصریح کرد: هم اکنون 74 دستگاه تردد شمار برخط، 54 سامانه ثبت تخلفات سرعت و 41 دوربین نظارت تصویری در محورهای استان فعال هستند.

نسیمی هوشمندسازی جاده‌های استان را از اولویت‌های مهم اداره کل راهداری برشمرد و اظهار کرد: با هوشمند سازی جاده‌های استان شاهد ارتقای ایمنی در جاده‌ها خواهیم بود.

وی از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه 141 اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز