خبرگزاری کار ایران

با بررسی آمار ۵ ماهه اول سالجاری اعلام شد:

ثبت بیش از 2 میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل / گزارش 776 تخلف سبقت غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۸۴۲

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری حمل ونقل جاده ای استان اردبیــل ثبت بیش از 2 میلیون و 888 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل پارس آباد از ثبت 2 میلیون و 888 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در 5 ماهه اول سالجاری در استان خبر داد و گفت: این میزان تخلف توسط 35  سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت ثبت شده و بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محورهای بران- قره آغاج، مشگین شهر- کنگرلو و گرمی- بیله سوار بوده است.

 وی میانگین سرعت متوسط محورهای استان را 71 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: 220 هزار تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است. 

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری حمل ونقل جاده ای استان اردبیل افزود: در مدت یاد شده بیش از 776 هزار تخلف سبقت غیرمجاز در جاده های استان ثبت شده است.

نسیمی محورهای آستارا- اردبیل محدوده گردنه حیران- سه راهی بیله سوار به بیله سوار  و اردبیل- آبی بیگلو را دارای بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز عنوان کرد.

وی فعال بودن 143 سامانه هوشمند جاده ای در محورهای مواصلاتی استان یادآور شد و گفت: بر اساس ارزیابی مرکز مدیریت راه های کشور عملکرد سامانه های حمل و نقل مرکز اردبیل با کسب بیشترین امتیاز رتبه اول کشور را  در تیرماه سالجاری کسب کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز