خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

ارائه مشوق‌ها برای کامیون‌های حامل کالای اساسی به استان / افتتاح پروژه کمربندی بیله‌سوار تا پایان سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۵۷۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از ارائه مشوق هایی همچون تخفیف در کمیسیون شرکت ها و نظایر آن، برای کامیون های حامل کالای اساسی از مبدا بندر امام(ره) به مقصد اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی عنوان کرد: انجمن های صنفی رانندگان و شرکت ها موظف شده اند برای هر کامیونی که از بندرامام نهاده دامی و کالای اساسی به استان حمل کند در سالن اعلام بار یک مرتبه بدون نوبت بار ارائه کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل برنج، جو، گندم، نهاده های دامی، ذرت و شکر را مهم‌ترین کالاهای اساسی حمل شده عنوان کرد و گفت: توزیع این کالاها توسط امور پشتیبانی دام و سایر دستگاه های مربوطه بدون هیچ مشکلی در سطح استان انجام می شود. 

عضو شورای ترافیک استان اردبیل افزود: صدور بارنامه برای همه شرکت های حمل ونقل استان از مبدا بندر امام به مقصد استان اردبیل برای کالاهای اساسی، سویا، ذرت و جو فراهم شده است.

وثوقی افزود: در راستای ترغیب رانندگان جهت اعزام به بندر امام خمینی(ره)، طبق هماهنگی های به عمل آمده با انجمن شرکت های حمل و نقل اگر راننده ای به مقصد خوزستان بار حمل نموده و از بندر امام به مقصد استان اردبیل کالای اساسی حمل کند با ارائه بارنامه رفت و برگشت می تواند 10 درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را بازپس گیرد.

عضو شورای اداری استان اردبیل از جابجایی یک میلیون و 700 هزارتن کالا در 5 ماه گذشته در استان نیز خبر داد و گفت: در مدت یادشده 129 هزاربرگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی بیشترین جابجایی کالای استان را مربوط به  شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار دانست و فعالیت 151 شرکت حمل و نقل کالا، مسافر و بین المللی با 16 هزار و 710 دستگاه ناوگان و 14 هزار و 306 راننده را در استان یادآور شد.

افتتاح پروژه کمربندی بیله سوار تا پایان سال‌جاری

عضو شورای اداری استان اردبیل در تشریح پروژه های مهم حوزه راهداری افزود: یکی از این پروژه های مهم پروژه کمربندی بیله سوار است که تلاش می کنیم تا پایان امسال افتتاح شود. 

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه تکمیل کمربندی بیله سوار به جهت قرار گرفتن در مسیر گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار و تردد روزانه چند صد دستگاه خودرو‌های عمومی و ناوگان حمل و نقل ضروری است گفت: عملیات اجرائی این پروژه به طول ۴ کیلومتر آغاز شده و تاکنون یک کیلومتر و 800 متر آن بهسازی شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل تصریح کرد: پروژه کمربندی بیله سوار از میدان مرزداران تا میدان شهریار ادامه دارد و در کیلومتر‌های مختلف با رعایت اصول راهسازی، خاکبرداری و خاکریزی‌ها مطابق نقشه‌های اجرائی انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود گفت: این پروژه در ادامه لایه‌های روسازی در عرض مناسب که بیشتر از عرض فعلی خواهد بود اجرا شده و نهایتا با اجرای دو لایه آسفالت در عرض استاندارد جاده اصلی، کیفیت سرویس و سازه جاده در حد مطلوب خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز