خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل:

راه‌اندازی والیبال ساحلی در شهرستان کوثر توسعه گردشگری را به دنبال خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۳۷۱

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل گفت: راه‌اندازی والیبال ساحلی در شهرستان کوثر توسعه گردشگری را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیمان مدرس رئیس هیأت والیبال استان اردبیل در جلسه با رئیس و دبیر هیات والیبال شهرستان کوثر عملکرد این هیات را در تیم داری، میزبانی از مسابقات و توجه ویژه به والیبال بانوان خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در کوثر امیدواریم والیبال آقایان نیز در این شهرستان همچون والیبال بانوان در میادین مختلف بدرخشد و روز بروز بر تعداد ورزشکاران فعال در این رشته افزوده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در 6 رده سنی در سال‌جاری اعزام خواهیم داشت لذا هیأت های شهرستانی باید به مساله تیم داری و آماده سازی بازیکنان برای مسابقات پیش رو برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل در این جلسه بر ضرورت ساماندهی اعضای کمیته ها، توجه به استعدادیابی از مدارس، نظارت بر کلاس های والیبال، توجه به ظرفیت روستاها و محلات و همچنین فضاسازی و ایجاد زیرساخت ها و برنامه های لازم برای آغاز به کار والیبال ساحلی در شهرستان کوثر تاکید کرد.

مدرس گفت: والیبال ساحلی طرفداران خاص خود را دارد که در صورت راه اندازی این رشته قطعا حوزه گردشگری ورزشی این شهرستان توسعه خواهد یافت. در این خصوص لازم است مسئولان شهری و گردشگری این شهرستان مشارکت های لازم را با هیات والیبال داشته باشند.

در پایان این دیدار هیات والیبال شهرستان کوثر از سوی هیئت والیبال استان اردبیل به توپ، تور و سایر ملزومات این رشته ورزشی تجهیز شد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز