خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

ارتقای 16 پله‌ای والیبال استان اردبیل در رتبه‌بندی کشوری / ممنوعیت فعالیت مدارس و باشگاه‌های فاقد مجوز

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۱۶۰

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل گفت: هیأت والیبال استان در مقایسه با 20 ماه گذشته ارتقای 16 پله ای داشته بطوریکه از رتبه 27 کشوری به جایگاه 11 کشوری ارتقا یافته است.

پیمان مدرس رئیس هیأت والیبال استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا همه رشته های ورزشی خصوصا والیبال را تحت تاثیر قرار داد افزود: به رغم محدودیت های بوجود آمده ناشی از شیوع کرونا، هیئت والیبال استان توجه خود را بر ارتقای سطح فنی مربیان و داوران متمرکز کرد به طوری که در 20 ماه گذشته دوره های متعدد مربیگری، داوری، بازآموزی، کارگاه طراحی تمرین و... برگزار شده است.

وی از ثبت 4 هزار بیمه شده ورزشی والیبال در استان خبر داد و در خصوص رتبه والیبال استان در سطح کشور نیز گفت: با تلاش های انجام شده توسط کمیته های مختلف هیئت استان و همچنین تلاش و درخشش ورزشکاران، رتبه هیأت والیبال استان در مقایسه با 20 ماه گذشته ارتقای 16 پله ای داشته به طوری که از رتبه 27 کشوری به جایگاه 11 کشوری ارتقاء یافته است.

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل برگزاری دوره های متعدد استعدادیابی به صورت سالانه خصوصا در فصل تابستان اشاره کرد و گفت: یک دوره استعدادیابی در تابستان سال گذشته با حضور ۸۰ نفر در بخش آقایان و ۸۰ نفر در بخش بانوان برگزار شد که در آینده با ارتقاء سطح فنی افراد مستعد، نتایج مطلوبی را در مسابقات مختلف کسب خواهیم کرد.

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل از برگزاری مسابقات لیگ والیبال استانی جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سال گذشته خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم از شهرستان های مختلف استان به صورت رفت و برگشت برگزار شد و نهایتا تیم مقاومت اردبیل مقام اول و تیم اسپورت پویای انگوت در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفتند.

این مسئول ورزشی از اعزام محمد وکیلی مربی تیم نوجوانان کشور که به دعوت فدراسیون انجام شده به دوره استعدادیابی تیم ملی نوجوانان خبر داد و گفت: این دوره استعدادیابی در اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد که حضور یک مربی از استان بسیار حائز اهمیت می باشد. لازم به توضیح است که پیشتر کلاس دانش افزایی مربیان در بخش آقایان و بانوان در اردیبهشت ماه سالجاری به مربیگری محمد وکیلی در اردبیل برگزار شده بود.

مدرس همچنین از آغاز مسابقات والیبال جام ماه رمضان در اکثر شهرستان های استان خبر داد.

ممنوعیت فعالیت مدارس و باشگاه‌های والیبال فاقد مجوز فعالیت در استان

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل با تاکید بر اینکه باشگاه ها و مدارس والیبال در استان موظف به اخذ مجوز فعالیت از هیأت استان می باشند گفت: با توجه به آغاز فصل ثبت نام و شروع فعالیت باشگاه ها و مدارس والیبال، از تمامى موسسان این مدارس خواستاریم تا مجوز لازم جهت فعالیت در مدرسه والیبال را از هیات والیبال استان اردبیل اخذ کنند.

مدرس گفت: هرگونه فعالیت غیرمجاز و بدون مجوز، پیگرد قانونى خواهد داشت و از فعالیت آن ها توسط بازرسی ادارات شهرستان ها جلوگیری بعمل می آید.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز