خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

برگزاری فینال مسابقات والیبال لیگ برتر استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۲۵۶

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل از برگزاری فینال مسابقات والیبال لیگ برتر استان در روز پنجشنبه 5 اسفندماه در اردبیل خبر داد.

پیمان مدرس رئیس هیئت والیبال استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از برگزاری فینال مسابقات والیبال لیگ برتر استان در اردبیل خبر داد و گفت: این مسابقات روز پنجشنبه 5 اسفندماه سالجاری بین تیم های مقاومت اردبیل و اسپورت پویای انگوت در سالن شهید آسمانی در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی از اتخاذ تمهیدات ویژه برای رعایت پروتکل ها بهداشتی در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: فینال مسابقات والیبال لیگ برتر استان جام سردار شهید سلیمانی در حالی برگزار می شود که بیماری کرونا در حال اوج گیری است که در این خصوص با برنامه ریزی های انجام شده شرایط پخش زنده این مسابقات برای هم استانی ها در شبکه سبلان فراهم شده و تماشای این مسابقه در محل برگزاری، در حد بسیار محدود و با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی و بررسی کارت واکسن حضار همراه خواهد بود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل همچنین از برگزاری دوره مربیگری درجه 3 ویژه بانوان در استان خبر داد و افزود: این دوره مربیگری با حضور مدرس اعزامی از سوی فدراسیون والیبال از روز شنبه در حال برگزاری است و امروز(چهارشنبه 4 اسفندماه) به پایان خواهد یافت. همچنین 25 نفر از بانوان والیبالیست استان در این دوره حضور یافته اند.

مدرس از برگزاری مسابقات والیبال جام فجر در شهرستان اردبیل نیز خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات نیز با حضور 7 تیم از شهرستان های استان و به مدت 7 روز در حال برگزاری است. مسابقات از روز شنبه آغاز شده و شنبه هفته آینده پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز