خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

آغاز مسابقات والیبال "جام فجر " از امروز در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۲۸۰

رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل گفت: رقابت های والیبال جام فجر با حضور ۷ تیم از امروز در شهرستان اردبیل آغاز می شود.

مسعود ناحومی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از آغاز مسابقات والیبال جام فجر از امروز در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۷ تیم از شهرستان اردبیل و به مدت ۷ روز در سالن شهید دهقانی نیا اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: رده سنی این مسابقات آزاد بوده و در پایان به تیم های منتخب هدایایی از سوی هیات شهرستان اهداء خواهد شد. لازم به توضیح است حضور تیم ها نیم ساعت قبل از هر مسابقه در محل سالن مسابقه الزامی است.

رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل ادامه داد: امروز (شنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰) در اولین روز از برگزاری این مسابقات در بازی اول تیم های ساعت ۱۵:۳۰معصوم آباد و گرجان، در بازی دوم تیم های شهدای شیران و پاس اسپورت و در بازی سوم نیز تیم های شرکت کارتاپ و برق اردبیل به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است هیات والیبال بسیج شهرستان اردبیل و همچنین کانون بسیج ورزشکاران در این دوره از رقابت ها در تامین سالن و امکانات جانبی مشارکت و همکاری تنگاتنگی با هیات والیبال شهرستان اردبیل خواهند داشت.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز