خبرگزاری کار ایران

در مجمع انتخاباتی هیات والیبال اردبیل مطرح شد؛

داورزنی: توجه فدراسیون به والیبال ساحلی و والیبال روی برف / انوشیروانی: حمایت از باشگاه های خصوصی از وظایف هیات‌های ورزشی است

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۳۴۸

رئیس فدراسیون والیبال از برنامه ریزی این فدراسیون برای گسترش والیبال ساحلی و همچنین والیبال روی برف در استان های مستعد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا داورزنی امروز در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان اردبیل که در سالن کنفرانس جهان پهلوان رضازاده اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، رشته والیبال طی سال های گذشته در تمامی استان های کشور رشد خوبی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر از حدود 12 استان در ترکیب تیم‌های ملی در رده های سنی مختلف حضور دارند و این امر نشان دهنده پیشرفت و ارتقای استان ها در این رشته ورزشی پرطرفدار است.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: استان اردبیل گام های خوبی را در زمینه رشد این رشته ورزشی برداشته که می‌توان میزبانی دو دوره مسابقات آسیایی و برگزاری یک هفته لیگ جهانی والیبال را ناشی از رشد این رشته در استان دانست.

داورزنی ادامه داد: استان اردبیل با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین دارا بودن زیرساخت های مرتبط با رشته والیبال می تواند میزبان رویدادهای مهم آسیایی و جهانی باشد.

وی از توجه جدی فدراسیون به والیبال ساحلی خبر داد و گفت: فدراسیون والیبال در جهت گسترش والیبال ساحلی در تلاش است و خوشبختانه با تلاش مسئولان استان اردبیل زیرساخت هایی برای والیبال ساحلی در مجموعه فرهنگی و تفریحی شورابیل فراهم شده است.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین از برنامه ریزی فدراسیون در استان های سردسیر برای ایجاد امکانات والیبال روی برف خبر داد و استان اردبیل را یکی از استان‌هایی معرفی کرد که در آن زمینه ایجاد و توسعه این بخش از رشته والیبال نیز فراهم است.

داورزنی توجه به تیم‌های لیگ دسته یک استان‌ها را عاملی مهمی در جهت رشد والیبال کشور دانست و حمایت خود را از تیم لیگ دسته یک استان اردبیل نیز اعلام کرد و ارتقای این تیم را فرصتی برای تشویق جوانان این استان به والیبال و همچنین کشف استعدادهای این رشته ورزشی دانست.

سجاد انوشیروانی نیز در این‌مجمع انتخاباتی‌پیشرفت و ترقی والیبال‌کشور را مرهون‌زحمات و برنامه‌ریزی‌های ریاست فدراسیون و دست اندرکاران این رشته دانست و با بیان اینکه حمایت از باشگاه‌های خصوصی از وظایف هیات‌های ورزشی است، تاکید کرد: در صورتیکه تمام شهرستان های استان در رشته والیبال فعال باشند به عنوان بازویی برای ارتقای هیات استان عمل خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به وجود استعدادها و ورزشکاران علاقمند به این رشته در استان، توجه به والیبال بانوان نیز باید مورد توجه هیئت استان قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر توجه مسئولان استانی والیبال به مسئله استعدادیابی، اذعان کرد: در صورتیکه استعدادهای این رشته ورزشی در استان شناسایی شده و پرورش یابند می توانیم نتایج مطلوبی را در عرصه های مختلف کسب کنیم.

انوشیروانی ضمن قدردانی از حمایت های فدراسیون والیبال از هیئت استان خصوصا در مسئله لیگ استانی، بیان کرد: امیدواریم در بحث تیم داری با حمایت های فدراسیون و همچنین همکاری و همدلی دست اندر کاران استانی کارنامه قابل قبولی را داشته باشیم.

وی استان اردبیل را دارای پتانسیل های بالایی در رشته والیبال معرفی کرد و گفت: تیم والیبال استان می‌تواند به عنوان موتور محرکه والیبال استان عمل کند و مشوقی برای حضور جوانان در این رشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز