خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

آغاز تجهیز هیأت‌های شهرستانی والیبال در استان اردبیل / مدارس و باشگاه‌ها نسبت به دریافت مجوز فعالیت اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۱۳۹

رئیس هیات والیبال استان اردبیل از تجهیز هیات های شهرستانی والیبال در استان خبر داد و گفت: تاکنون والیبال گرمی، انگوت و مشگین شهر تجهیز شده و مابقی شهرستان ها نیز بزودی تجهیز می شوند.

پیمان مدرس رئیس هیات والیبال استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از تجهیز هیات های شهرستانی والیبال در استان خبر داد و گفت: تجهیز هیات های والیبال در شهرستان ها جزو اولویت های مهم در سالجاری می باشد که تاکنون والیبال گرمی، انگوت و مشگین شهر تجهیز شده اند و در روزهای آینده تمامی هیئت ها از سوی هیات استان مجهز به ملزومات ورزشی والیبال خواهند شد.

وی توجه به پرورش استعدادها و کشف نخبگان در رشته ولیبال را از برنامه های مهم در سال جدید قلمداد کرد و گفت: هیات های شهرستانی باید به ظرفیت های موجود در مدارس توجه کنند و با حضور در مدارس نسبت به شناسایی افراد مستعد برای تشکیل تیم های پایه اقدام کنند.

رئیس هیأت والیبال استان اردبیل گفت: روسای هیات والیبال در شهرستان ها باید از الان بفکر تیم داری و آماده سازی تیم ها برای حضور در رقابت های کشوری کنند. تکمیل اعضای کمیته ها و اعلام آن به هیئت استان نیز از دیگر امور مهم در راستای پیشبرد منسجم اهداف والیبال می باشد که باید از سوی هیات های شهرستانی مورد توجه قرار گیرد.

مدرس در پایان از تمامی باشگاه ها و مدارس والیبال فعال در استان خواست تا نسبت به اخذ مجوز فعالیت از هیات استان اقدام کنند چرا که در آینده ای نزدیک از فعالیت تمامی باشگاه ها و مدارس فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز