خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

دانشجویان خارجی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین سفیران ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۱۳۷

استاندار قزوین گفت: دانشجویان خارجی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) سفیران اقتصادی، علمی و فرهنگی ایران در کشورهای خود هستند و می‌توانند نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی اعلایی شامگاه گذشته با حضور در مجتمع خوابگاهی دانشجویان خارجی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و با شرکت در ضیافت افطاری دانشجویان، در جمع آن‌ها اظهار کرد: دانشجویان خارجی سفرای جمهوری اسلامی ایران و استان قزوین در کشورهای خود هستند و ابعاد مسئولیتی مختلفی داشته و می‌توانند در شکل‌های مختلف اثرگذاری داشته باشند.

استاندار قزوین افزود: این دانشجویان می‌توانند در مبادلات تجاری استان قزوین با کشورهای خود که اغلب آن‌ها را کشورهای همسایه تشکیل می‌دهند ورود کرده و پس از رایزنی با واحدهای تولیدی و صادارتی استان منجر به ایجاد ارزش افزوده شوند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه بسیاری از دانشجویان که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند تقریبا از یک جغرافیای فرهنگی برخوردار هستند و نگاه‌های استبکار ستیزی، مقاومت در مقابل زیاده خواهان و سایر موضوعات اعتقادی در آن بروز و ظهور دارد و در یک جنگ اعتقادی مشترک با استکبار قرار دارند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: امام خمینی (ره) که دانشگاه شما به اسم ایشان نامگذاری شده، فرموده‌اند که جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و حد و مرز نمی‌شناسد و این یک عقیده است و تا هنگامی که مقابل استکبار ایستادگی کنیم دشمنان هم در مقابل ما توطئه می‌کنند ولی به طور قطع پیروزی با جبهه حق و مستضعفین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز