خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

هفته کارگر آغازی برای فعالیت‌های ورزشی در واحدهای تولیدی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۴۳۳

رئیس اداره ورزش کارگری استان قزوین با اشاره به انجام فعالیت‌های ورزشی در واحدهای تولیدی در هفته کار و کارگر گفت: برگزاری کاروان ورزش و نشاط به مناسبت هفته کار و کارگر زمینه فعالیت مداوم ورزشی در واحدهای تولید استان را رقم خواهد زد.

هادی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده ورزشی برای هفته گارگر گفت: با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان و تقارن هفته کارگر با تعطیلات عید فطر محدویت‌هایی در برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی ایجاد شده است.

رئیس اداره ورزش کارگری استان قزوین ادامه داد: مسابقات تیراندازی قهرمانی کارگران استان در بخش آقایان و بانوان در پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، در هفتم اردیبهشت هم کاروان ورزش و نشاط در یکی از واحدهای تولیدی استان برنامه‌هایی را اجرا خواهد کرد.

وی عنوان کرد: در کاروان ورزش و نشاط مسابقات مختلف از جمله طناب کشی، تنیس روی میز، شطرنج و سایر موارد برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: در 16 اردیبهشت ماه هم همزمان با سراسر کشور در استان قزوین همایش پیاده روی خانواده برگزار خواهد شد؛ همچنین در نیمه دوم اردیبهشت ماه هم یک گلگشت و طبیعت گردی ویژه بانوان خواهیم داشت.

اسدی با اشاره به هماهنگی واحدهای تولیدی در توجه به ورزش در محیط کار اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از واحدهای تولیدی زمانی هر چند کوتاه را به ورزش اختصاص داده‌اند به طوری که یکی از واحدهای تولیدی با توجه جدی به ورزش یوگا راندمان کار را افزایش داده و بسیاری از افراد اعلام رضایت داشتند و گزارش آن هم به فدراسیون اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز