خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۷۲۱

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نمایشگاه طرح ضیافت به مماسبت ماه مبارک رمضان از ۱۹ تا ۲۵ فروردین ماه در قزوین برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجید رحمانی با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با هدف دسترسی آسان شهروندان به کالاهای اساسی با نرخ های مصوب ستاد تنظیم بازار برگزار می شود و محل برگزاری آن نمایشگاه بین المللی قزوین پیش بینی شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: در این نمایشگاه انواع کالاهای اساسی شامل گوشت سفید و قرمز منجمد و گرم، تخم مرغ، شکر، خرما، برنج و روغن با نرخ مصوب تنظیم بازار به عرضه خواهد رسید.

رحمانی گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نمایشگاه های طرح ضیافت در شهرستان های استان قزوین نیز برگزار خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در طول برگزاری این نمایشگاه جهت بر توزیع کالاهای اساسی نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی مربوط به ماه رمضان در استان قزوین به میزان کافی ذخیره سازی شده است،اظهار کرد: شهروندان مایحتاج عمومی خود را به میزان نیاز خود خرید کنند چرا که پیش بینی لازم برای تامین همه نیازها انجام شده و بازار تحت کنترل است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز