خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

بیش از ۱۱۰ هزار گردشگر طی ایام نوروز از طاق بستان بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۵۷۳

فرماندار کرمانشاه گفت: بیش از ۱۱۰ هزار گردشگر طی ایام نوروز از طاق بستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فضل الله رنجبر اظهار کرد: در ایام نوروز امسال ۱۰۵ هزار و ۹۵۴ مسافر در کرمانشاه اقامت داشته و ۲۵ هزار و ۷۰۰ نفر در مدارس اسکان پیدا کردند.

وی افزود: این مسافرین در هتل‌ها، مهمانپذیرها، خانه‌های مسافر، هتل آپارتمان‌ها و تعداد کمی در مدارس اسکان پیدا کردند و در حوزه شهرستان پنج واحد بوم گردی با سه واحد فعال بوده که برخی از این مسافرین شبانه در این منازل بوم گردی اسکان پیدا کردند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: ۴۳۰ هزار بازدید از امکان تاریخی و گردشگری صورت گرفت که طاق بستان با ۱۱۰ هزار و ۴۹۹ نفر بالاترین بازدید کننده را در میان اماکن تاریخی و گردشگری داشته است.

رنجبر گفت: حضور مسافران با وجود ویروس کرونا  رشد بسیار خوبی در کرمانشاه داشته و بر اساس اعلام وزرات میراث فرهنگی و گردشگری کشور استان کرمانشاه به عنوان مقصد سفر مسافر انتخاب شده است و این می‌تواند فرصت مناسبی برای استان باشد.

وی خاطر نشان کرد: زیبا سازی شهر را با همکاری شهرداری و روشنایی پارک‌ها و معابر را با همکاری اداره برق انجام داده و سه ایستگاه راهنمای مسافر در ورودی و خروجی شهر با همکاری جمعیت هلال احمر برپا کردیم.

رنجبر در ادامه بیان کرد: با همکاری نمایندگان فرمانداری، میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی، اماکن، مرکز بهداشت، دامپزشکی و شهرداری کرمانشاه تیم‌های نظارتی و گشت مشترک داشته و از پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و مکان‌ها اقامتی بازدید داشتیم.

فرماندار کرمانشاه عنوان کرد: به دستور استاندار کرمانشاه ستاد خدمات‌رسانی سفر به صورت دائمی در استان کرمانشاه برپا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز