خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان:

بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی از اصناف قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۶۵۷

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: در برنامه سلامت نوروزی، دو هزار و 55 مرکز و مکان عمومی، تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و سامانه آب رسانی روستایی شهرستان توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز بازرسی بهداشتی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا مهرعلیان با اعلام این خبر گفت: در این بازرسی‌ها به مقدار 552 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف، شامل مواد غذایی تاریخ گذشته یا فاسد، توقیف و معدوم شد و ۱۷ واحد صنفی، به علت تخلف بهداشتی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، پلمب شدند و ۱۵ پرونده متصدیان متخلف به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین اظهار کرد: تعداد 886 مورد سنجش با تجهیزات قابل حمل از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شد که شامل سنجش دمای یخچال و فریزر نگهداری مواد غذایی، دمای مواد غذایی پخته شده، سنجش ترکیبات قطبی روغن مصرفی، سنجش شوری و سنجش میزان روشنایی محیط کار بود.

مهرعلیان اضافه کرد: از ۵۰ مورد مواد غذایی در واحدهای صنفی و ۱۱۴ مورد آب آشامیدنی شهری و روستایی، نمونه برداری و به آزمایشگاه مرجع برای آزمایش تحویل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز