خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج رسانه استان:

مسابقه کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان برای اصحاب رسانه قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۰۲۶

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی "کوثر" قرآن همزمان با ماه رمضان برای اصحاب رسانه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد کشاورز با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی برای اصحاب رسانه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، یک دوره مسابقه کتابخوانی مفاهیم قرآن کریم وی‍‍ژه اصحاب رسانه، فرزندان و خانواده‌های آن‌ها از سوره‌های کوثر و قدر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: این مسابقه شامل ۱۰ سؤال است که از متن تفسیر، طرح شده است.

وی عنوان کرد: تفسیر سوره‌های کوثر و قدر در قالب پی دی اف (PDF) در سایت سازمان بسیج رسانه به آدرس http://basijmedia.ir  و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ نسبت به شرکت در مسابقه اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند پاسخ نامه را به صورت حضوری به آدرس قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹ یا شماره مجازی (واتساپ) ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال کنند، همچنین امکان ارسال شماره گزینه‌های صحیح به صورت یک عدد ۱۰ رقمی از چپ به راست به همراه مشخصات شامل (نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تاریخ تولد، شماره تماس، نام رسانه و آدرس) به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۲۸۸۳۹ وجود دارد.

وی یادآور شد: هر سال به مناسبت‌های مختلف به طور میانگین دو بر مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود که مسابقه سوره قلم، وصیت نامه سردار سلیمانی و مسابقاتی با محوریت عفاف و حجاب و شهید مطهری از جمله آن‌ها هستند.

کشاورز گفت: مسابقات کتابخوانی با استقبال بالای اصحاب رسانه همراه است و همین امر ما را برای برگزاری مسابقات بیشتر تشویق می‌کند و این امر با توجه به اهمیت کتابخوانی انجام می‌شود تا اصحاب رسانه پیش‌قراولان حوزه کتابخوانی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز