خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف حدود ۱۲ هزار متر مربع از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان در طرح نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۷۹۴

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ هزار و ۵۵۰ متر مربع از اراضی دولتی این استان در طرح تشدید نوروزی یگان حفاظت اراضی این اداره کل رفع تصرف و خلع ید شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری با بیان اینکه طرح گشت ویژه نوروزی یگان حفاظت با هدف پیشگیری از تصرفات و تخلفات در اراضی دولتی از ۱۵ اسفندماه سال گذشته به مدت یک ماه در استان اجرا شد، اظهار داشت: نیروهای یگان این اداره کل در اجرای این طرح به صورت مستمر و شبانه روزی از حوزه استحفاظی بازدید و در چهار چوب قانون با متخلفان برخورد کردند.

وی ارزش رفع تصرفات این مدت را افزون بر ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بیشترین رفع تصرفات این مدت سیستان و بلوچستان در شهرستان سراوان گزارش شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی استان هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.  

اکبری با بیان اینکه هیچ طرح نظارت و پایش فراگیری در سطح اراضی دولتی بدون همکاری شهروندان ممکن و میسر نخواهد بود، خاطر نشان کرد: تلفن گویای یگان حفاظت اراضی‌ به منظور حفظ و صیانت از حقوق و سرمایه های ملی در حوزه اراضی ملی و همچنین جهت دریافت اخبار و گزارشات مردمی از تخلفات، تعرضات و تصرف اراضی دولتی راه اندازی شده است و هم استانی‌های گرامی می توانند به صورت شبانه روزی و از طریق شماره گیری این سامانه گزارشات خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز