خبرگزاری کار ایران

برجسته ترین عنوان در زمینه اختراع در دنیا به یک استان فارسی رسید:

احمد ابراهیمی موفق به کسب لقب Inv (مخترع) در حوزه مهندسی پزشکی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۷۰۶

احمد ابراهیمی پژوهشگر شاخص استان فارسی موفق به کسب لقب Inv (مخترع) و عضویت در فدراسیون جهانی مخترعان در ژنو سوئیس (IFIA) در حوزه مهندسی پزشکی شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس مصوبه اعضای کمیته اجرایی فدراسیون بین المللی مخترعان(IFIA) مورخ ۴ فوریه ۲۰۲۰ برابر با ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ مبنی بر اعطاء عضویت با پیشوند یا لقب یا عنوان مخترع (Inv) به مخترعان واجد شرایط در سراسر جهان، قواعدی در این خصوص تصویب شد.

بر همین مبنا کمیته اجرایی فدراسیون جهان (IFIA) در پایان هر سال بر اساس میزان و کیفیت فعالیت‌هایی که مخترعان جهان انجام داده‌اند از بین افراد شاخص و واجد شرایط به عده محدودی لقب مخترع (Inv) داده و عضویت در فدراسیون جهانی اختراعات (IFIA) را به آنان اعطا می‌نماید.

لقبInv (مخترع) برجسته‌ترین عنوان در زمینه اختراعات در دنیا است و  فقط به مخترعانی در جهان اعطا می‌شود که اختراعات آنها متکی بر سه شاخصه «منفعت برای بشریت»، «نوآوری در اختراع» و «اقدام متفکرانه» ارزیابی شده و سپس به تایید می‌رسد.

احمد ابراهیمی دارای مدرک مدیریت صنعتی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش توسعه ی منابع انسانی و از محققین و مخترعین برجسته و بین المللی  شیراز و لارستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز