خبرگزاری کار ایران

به دلیل شکستگی خط ۵۰۰ میلیمتری پمپاژ خیابان جمهوری ؛

قطعی آب برخی از مناطق شهر کرمانشاه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۳۱۸

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه قطع آب همچنان در پنج درصد از نقاطی که طی چند روز اخیر دچار مشکل شده بودند گفت:برای پایدار شدن شبکه نیازمند همراهی مشترکان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،علی مرادی با اشاره به اینکه بخش عمده نقاطی از شهر کرمانشاه که به دلیل شکستگی خط ۵۰۰ میلیمتری پمپاژ جمهوری دچار مشکل قطع آب و یا افت فشار شده بودند اکنون دیگر مشکلی ندارند، افزود: مشکل 80 درصد نقاط تا روز گذشته و بخش دیگری نیز صبح امروز رفع شد و اکنون تنها پنج درصد مناطق دچار قطعی و یا افت فشار هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون عمده مشکل در مناطقی از زیباشهر، تعدادی از منازل پشت ترمینال اسلام آبادغرب، تعدادی از کوچه‌های انتهای شهرک پردیس و تعدادی از کوچه‌های انتهای خیام و سعدی است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکل شکستگی ساعت دو بامداد روز گذشته (اول اسفند) حل شد، یادآور شد: آنچه که باعث شده اکنون در برخی نقاط دچار مشکل شویم پایدار نبودن شبکه به دلیل افزایش قابل توجه مصرف آب بعد از قطعی اخیر است.

مرادی اضافه کرد: آنقدر مصرف بالا است که مخازن پر شده در زمان کوتاهی خالی می‌شود.

وی خواستار همراهی مشترکین و صرف‌جویی در مصرف آب تا پایدار شدن شبکه شد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مصرف تا این اندازه بالا است مشکلات ادامه دارد، زیرا هرآنچه که آب در اختیار داریم در شبکه توزیع می‌کنیم و مابقی به مدیریت مصرف مردم بستگی دارد.

 شکستگی خط ۵۰۰ میلیمتری پمپاژ جمهوری روز 30  بهمن رخ داد و باعث شد برخی مشترکین محلات میدان جمهوری، نقلیه، آقاجان، صابونی، وکیل آقا، ده مجنون، بهار، خیام، سعدی، مصوری، بازار توپخانه، رفعتیه،آرامگاه، پردیس، زیباشهر و ... با مشکل قطعی و یا افت فشار آب مواجه شوند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز