خبرگزاری کار ایران

برخورد قاطع با استفاده کنندگان غیرمجاز آب شرب در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۵۱۲

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آبفای گلستان خواستار برخورد قاطع با استفاده کنندگان غیرمجاز از آب شرب در شهر ها و روستاهای استان شد.

به گزارش ایلنای گلستان،اردشیر سلطانیان ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مطلوب دستگاه های نظارتی در زمینه برخورد با متخلفان گفت: قاطعیت دستگاه های قضایی در برخورد با دارندگان انشعاب غیرمجاز به نوبه خود تاثیر زیادی در کاهش استفاده متخلفان از آب دارد و امید است با  کمک دستگاه قضایی انشعابات غیرمجاز در سراسر استان را کاهش دهیم.

سلطانیان  بر برخورد با انشعابات آب غیرمجاز تاکید کرد و گفت: آب تولیدی تنها برای مصرف  مردم در شهرها و روستاها است و آبیاری درختان و تامین آب دام از طریق شبکه آبرسانی جایز نیست و با استفاده کنندگان غیرمجاز آب شرب برخورد قاطع می‌شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا گلستان انشعاب غیرمجاز را یکی از چالش های پیش روی شرکت آب و فاضلاب برشمرد و گفت: متاسفانه کسانی که به صورت غیرمجاز از شبکه آب  استفاده می کنند ضمن ایجاد مشکلات بهداشتی در شبکه موجب اخلال در  خدمت رسانی به مردم نیز می شوند.

  تعداد 548هزار و 679 اشتراک آب ، 703هزار و 363 آحاد اشتراک و 82هزار و 27 آحاد اشتراک فاضلاب تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان گلستان می باشد .

   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز