خبرگزاری کار ایران

با مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک استان؛

ترافیک ورودی میدان میوه و تره‌بار قزوین ساماندهی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۸۸۱

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طرح ساماندهی و انضباط‌بخشی ترافیک ورودی میدان میوه و تره‌بار شهر قزوین حد فاصل پل امام رضا(ع) تا میدان دفاع مقدس با مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک استان به اجرا درآمد.

به گزارش ایلنا، شیما زرآبادی پور گفت: پیش از این به دلیل رعایت نشدن قوانین راهنمایی و رانندگی، ترافیک این محدوده از نظم مورد انتظار خارج شده بود و دستفروشان و وانت‌بارها نیز به صورت ثابت دو خط از خیابان را اشغال کرده بودند که مجموع این عوامل موجب پس‌زدگی ترافیک در کنارگذر و روی پل امام رضا(ع) شده بود.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: از این رو در قالب طرح یاد شده، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری نسبت به جداسازی خط ورود به میدان دفاع مقدس از سمت خروجی پل امام رضا(ع) با استفاده از نصب نیوجرسی، تجهیزات و علایم ترافیکی اقدام کرد و در کنار آن ساماندهی دستفروشان با کمک منطقه 1 شهرداری به عمل آمد.

وی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ساماندهی وانت‌بارها را در محدوده یاد شده اجرا و پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص خودروهایی که از  راهنمایی و رانندگی سرپیچی می‌کردند، اعمال قانون کرد.

زرآبادی‌پور اضافه کرد: در این طرح به صورت روزانه پایش‌ و اصلاحات جزئی به منظور رسیدن به بهترین نتیجه و بهترین وضعیت ترافیکی در محدوده میدان میوه‌وتره‌بار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز