خبرگزاری کار ایران

پس از انجام تعمیرات صورت گرفت؛

ادامه فعالیت واحد شماره سه بخاری نیروگاه شهید رجایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۲۵۸

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: واحد شماره سه بخاری سیکل ترکیبی پس از انجام تعمیرات نیمه سنگین به مدار تولید برق بازگشت.

به گزارش ایلنا، بهمن غنوی با اعلام این خبر گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحدهای سیزده گانه، واحد شماره سه بخاری سیکل ترکیبی که برای انجام تعمیرات نیمه سنگین از مدار تولید خارج شده بود، پس از پایان فعالیت‌های مربوط به مدار تولید برق بازگشت.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی افزود: بازدید یاتاقان‌های هیدرو توربین، تعویض گاید گرافیتی هیدرو توربین، بازدید و رفع عیب مین کنترل استیم والو، انجام تست‌های غیرمخرب بر روی یاتاقان‌های توربین، دمونتاژ و تست پره‌های روتور ژنراتور و یاتاقان ژنراتور، بازدید و رفع عیب لاستیک‌های ضربه گیر فن‌های برج خنک کننده و ای سی تی، دمونتاژ و مونتاژ روتور ژنراتور از اقدامات انجام شده بود.

وی با اشاره به اقدامات این دوره از فعالیت‌های تعمیراتی، افزود: همچنین بازدید از والوهای اصلی توربین، بازدید از الکتروموتورها، پمپ‌ها و فن‌های ۶.۶ کیلو ولت و ۴۰۰ ولت، بازسازی و رفع نشتی از فیدواتر هیتر بویلر، انجام انواع تست‌های الکتریکی بر روی ترانس‌های اصلی و ژنراتور، همچنین بازدید از بریکرهای ۶.۶ کیلو ولت و مدارات فرمان آن، تست رله‌های حفاظتی به همراه بازدید، سرویس و کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیقی توربین و کولینگ از مهمترین اقداماتی بود که متخصصان تعمیرات نیروگاه شهیدرجایی در این واحد انجام دادند.

غنوی گفت: علاوه بر واحد شماره سه بخاری سیکل ترکیبی، هم اکنون واحد شماره سه گازی این نیروگاه نیز برای انجام تعمیرات اساسی و آر آی کمپرسور از مدار تولید خارج شده و در دست تعمیرات قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز