خبرگزاری کار ایران

ادامه تولید 250 مگاواتی برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۹۲۵

مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی گفت: واحد شماره چهار بخاری نیروگاه شهید رجایی با ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات برق پس از پایان تعمیرات بازدید دوره‌ای به شبکه سراسری تولید برق بازگشت.

به گزارش ایلنا،  حبیب شریفی با اعلام این خبر گفت: این واحد با توان نامی ۲۵۰ مگاوات که به منظور انجام تعمیرات بازدید دوره‌ای و برای کسب آمادگی تولید برق از شبکه سراسری خارج شده بود، پس از انجام فعالیت‌های پیش بینی شده تعمیراتی، دوباره به مدار تولید بازگشت.

مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی افزود: تعمیرات این واحد در حوزه‌های مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق از سوی متخصصان این نیروگاه با موفقیت به انجام رسید که بازدید از فن‌ها و الکتروموتورهای ۶.۶ کیلو ولت، مشعل‌ها، پمپ‌ها و الکتروموتورها از اقداماتی بود که در این دوره از تعمیرات توسط متخصصان این شرکت انجام شد.

وی در خصوص دیگر فعالیت‌های این دوره از تعمیرات، بیان کرد: بازدید و سرویس بریکرهای ۴۰۰ ولت، تست رله‌های حفاظتی ژنراتور، بازدید از ترانس‌های کمکی برج خنک کن اصلی بویلر و توربین، بازدید و تعویض زغال‌های الکترو موتورها و انجام انواع تست‌های الکتریکی به همراه بازدید از تجهیزات ابزار دقیق و انجام پرمیت‌های موکول به خروج واحد نیز توسط متخصصان تعمیرات نیروگاه بخار به انجام رسید.

شریفی گفت: هم اکنون علاوه بر واحد شماره چهار نیروگاه بخار که پس از پایان برنام‌ های تعمیراتی آن، به مدار تولید پیوست، واحد شماره چهار گازی نیروگاه سیکل ترکیبی تحت تعمیرات اساسی و IR کمپرسور، واحد شماره سه بخار سیکل ترکیبی تحت تعمیرات نیمه سنگین و واحد شماره پنج گازی هم برای انجام بازدید از محفظه احتراق از مدار تولید خارج شده و در دست تعمیرات قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز