خبرگزاری کار ایران

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان خبر داد؛

فراخوان اعزام مشمولان خدمت سربازی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۹۲۸

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان قزوین از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان در بهمن ماه 1400 خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ امید همتی مجد با اعلام این خبر اظهار کرد: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم ،لیسانس،فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و دوم بهمن ماه دریافت کرده‌اند، باید صبح امروز در معاونت وظیفه عمومی استان فرماندهی انتظامی استان قزوین حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.  

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان قزوین افزود:افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+10)مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی قزوین تصریح کرد: اعزام مشمولان در تاریخ‌های مذکور، براساس طرح فاصله‌گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علایم و مشکوک به بیماری از اعزام وی خودداری می‌شود.

این مسئول انتظامی ادامه داد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

وی گفت: تمامی مشمولان باید اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون (مننژیت و کرونا)، و برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه، کارت ملی، مدارک تاهل، ایثارگری پدر و سایر موارد را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان قزوین تاکید کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز